1. معرفی
کارتابل اداری و سازمانی یکی از زیرساخت های اولیه هر شرکت و سازمان می باشد که با ایجاد ارتباط بین پرسنل یک مکانیزم ساده و فراگیر برای مستندسازی کلیه امور اداری، نامه نگاری و فرایند های گردش کار را اجرایی می نماید.
کارتابل آنتراپ دارای یک زیرساخت بسیار قوی می باشد که قابلیت تغییر و انعطاف پذیری بالایی برای هماهنگ شدن با هر سازمان و فرایند های مختلف را دارا می باشد. در حقیقت این کارتابل میتواند در کنار امور ارجاعیات و نامه نگاری معمول هر سازمان، مواردی مثل CRM ، گردش کار و حتی مباحث مالی و مدیریت یکپارچه را نیز در خود جا دهد. در زیر سایر و ویژه گیهای این سیستم را بحث می کنیم.